Werkconferenties Paarse Irritaties

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue May 21 08:35:19 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Nu D66 de laatste Paarse Partij is die haar oude bemensing  en leiding in
de TK-ractie handhaaft, anders dan de PvdA en VVD, lijkt het me zinvol als
vanuit het bestuur of van onderop wat initiatieven worden genomen om de
Paarse pijnpunten ter discussie te stellen. Stilstand dreigt. Een paar
publiekszaken:

1. De conceptie van de multicult, diverse standpunten en belangen.

2. Neoliberalisme , en de extremen in privatisering en nationalisering. Het
EU-beleid.

3. Vraagsturing en staatsdirigisme als ideologieen in zorg en onderwijs.

Ik stel mij open en low budget conferenties voor waar ook anderen dan de
huidige partij-deskundologen aan het woord komen.

Reacties?

Henk Vreekamp, Utrecht.