Consequenties trekken

G.W.C. van den Berg gwc.berg at WXS.NL
Sun May 19 21:23:02 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Peter,

De kiezer stemt tegen de regent. Ze wil betrokken worden bij de politieke
besluitvorming. Terug naar de wortels van de democratie, waar mensen op de
markt uitwisselen wat er zou moeten gebeuren. Fractievoorzitters en politiek
leiders maken daar beleid van.

Met vriendelijke groeten,

Gerard van den Berg