Svp geen nieuwsberichten meer en ander gebruik van deze lijst.

John Stuurman j.stuurman13 at CHELLO.NL
Sat May 18 14:18:53 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zou graag willen dat deze lijst niet meer gebruikt wordt voor het
verspreiden van algemene nieuwsberichten. Het betreft veelal berichten
geplukt van ANP, NOS of  teletekst. Media die met name de gebruikers van dit
middel redelijk goed volgen denk ik zo. Ik heb weinig behoefte om dat dan
weer terug te vinden op deze lijst die inmiddels ook verworden is tot een
chatbox voor een tiental heren, die blijkbaar ook overdag zoveel tijd hebben
dat ze enorme golven letters produceren, waarin ik steeds minder van D66
terugvind. Ik adviseer deze politieke commentatoren via msn.messenger of
yahoo.messenger hun onderlinge discussies voort te zetten. Ik weet niet hoe
het bij de andere 100 aangeslotenen ervaren wordt....
Mocht er nog iemand van het landelijk secretariaat of het bestuur meelezen:
ik zou graag weer een d66-forum zien. Niet beperkt voor bestuurders, maar
open voor iedereen. Het gaat daar over D66 en onze positie in het totale
krachtenveld. Voor politieke commentaren hebben we radio televisie en
websites zat.
Hieronder nog zo'n typisch doorgeefbericht. Waarom?

John Stuurman.
www.d66hoekschewaard.nl