Consequenties trekken

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Fri May 17 15:59:04 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Louis, mijn bovenbuurman is postbesteller, voorheen beveiligingsbeambte,
homofiel en stemt D66.

Mariëlle, mijn vrouw, maakt een geweldige carrière in zorg en onderwijs
en stemt D66.

Onderwijs, Zorg en Veiligheid, de kernthema's waar het bij vrijwel alle
partijen om ging tijdens de campagne. De genoemde mensen uit de praktijk
van onderwijs, zorg en veiligheid stemmen voor D66.

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage