Stemverklaring

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Fri May 17 00:18:56 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Democraten,

Door middel van deze email wil ik mijn mening geven op de formatie en
aangeven wat ik van de uitslag van 15-5-2 vind.

Er is duidelijk gekozen voor het CDA. Mede door de grote winst van de LPF is
een rechts kabinet nu het logischt. Jammer...

Maar is de LPF wel een stabiele club ? Ik denk van niet.

Een minderheidskabinet is een mogelijkheid. CDA en VVD. Maar of dat de
kiezer tevreden stemt ?

Wat ook kan is een meerderheidskabinet: CDA VVD LPF, maar dat klapt snel
ineen.

Zelf heb ik getwijfeld tussen ChristenUnie en GroenLinks. Omdat ik iemand
van de CU lijst kende heb ik uiteindelijk daarop gestemd. Omdat ik een
christelijk-sociaal geluid wil laten horen.

Sociaal en liberaal: dat ben ik nog steeds, maar ook christelijk.

Ben benieuwd naar jullie visie en mening,
welterusten,

Ramon Barends

Verzend en ontvang Hotmail via je mobieltje: http://mobile.msn.com