Consequenties trekken

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Thu May 16 23:47:43 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Lijsters,

Ik vind dat ook Thom de Graaf, die m.i. de laatste jaren een te soft beleid
als fractieleider heeft gevoerd moet aftreden en moet opstappen uit de
Tweede Kamer . (Alleen de laatste maand kwam die wat op gang ) Ook moet Van
Boxtel opstappen (ivm het uitsluiten van samenwerking met LPF. Dat heeft ons
de das om gedaan)  Vanaf 1966 sluiten we voor de verkiezingen ivm met zgn
duidelijkheid heel dingen uit. Ik en de kiezer hebben daar nooit iets van
begrepen dat we ons altijd op een zijspoor zetten. Van mij krijgen Giskes
(stemde wel eens afwijkend)  en Lambrechts (onzichtbaar) ook een onvoldoende
en mogen ook weg . Zij die altijd duidelijk zijn , Bakker en Dittrich mogen
van mij blijven. Op deze manier kunnen 5 nieuwe fractieleden toetreden en
kan de verniewing  eindelijk na 36 jaar beginnen.

Peter Bos