PvdA-fractie (-en wij dan?)

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Thu May 16 21:30:00 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

begrijpelijk zou vinden dat Pronk zich bedacht heeft. Hij doet het
tenminste, en toont dat hij niet aan het pluche vastzit."

Ad Huikeshoven wrote:

 > Het lijkt er meer op dat Pronk er door de fractie van de PvdA is
uitgekotst.

Dit stuit me toch echt tegen de borst. Net als wat Henk van Lingen
erover had te zeggen ("Druif Pronk geeft de pijp aan Maarten. Afgelopen
week nog overal lopen roepen dat de kamerbankjes zo eervol zijn etc. 't
Is wat.").

Pronk is volstrekt overtuigend en integer met zijn opstappen. Degenen
die een hekel aan hem hebben zeggen natuurlijk dat hij eerder had moeten
opstappen of liever zelfs nooit de politiek in had moeten gaan.

Het is nooit goed of het deugt niet, precies de spijker op z'n kop.

Ik persoonlijk ben wel gecharmeerd van Pronk en zijn geheel eigen stijl.
Iemand die toch een beetje kan relativeren, en zelfs bereid is om bewust
als kop van jut te fungeren als hij denkt dat het ergens goed voor is.

..okee, nou stop ik, verklaar ik hem nog heilig ;-)

Hebben jullie liever grijze muis nummer 137 in de politiek?

Bart Meerdink