Initiatief is Individuele Verantwoordelijkheid

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu May 16 01:23:43 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad,

Ik ben vanavond laat thuis gekomen van mijn werkzaamheden in Rotterdam, ben
nu bezig met het doorlezen van alle emails, ben blij dat je zelf de
identiteit van de heer Hagens, uitblinkend in zijn formuleringen en
observaties, hebt ontdekt, maar ik mis één essentieel onderdeel: de eerste
kamer moet direct gekozen worden, of (wat mij liever is) afgeschaft. In de
huidige vorm, met haar getrapte verkiezingen, via zo'n belangrijk
bestuursorgaan als de PS, waar Fritz namens ons openlijk de messias Fortuyn,
die eigenlijk Fortuijn (o ijdelheid der ijdelheden) heet, belijdt, leven we
toch nog in de 13e eeuw, met jonkers, baronnen en horigen?

Daar werk ik zo aan mee.

Groet, of moet ik al schrijven Houzee?

Tjerk