Mark Fluks is een uitzonderlijk misselijk mannetje

chefren chefren at PI.NET
Wed May 15 18:13:36 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris van den Wittenboer wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Hoe bedoel je dat? Die gegevens staan onder je site, de knipselkrant. Lijkt
> me expres openbaar.

Niet voor dit doel en zoals ik al aangaf, ik schrijf hier prive.

> En het is net zoals jij gegevens van andere discussielijsten post relevant
> op dit forum.

Doe ik dat? Als ik het zou doen, is het dan niet relevant?

 > Ik zie nu dat jij Hein dingen verwijt waar je jezelf ook
> schuldig aan maakt.

Dat lijkt misschien zo maar ik bestrijd het en als het waar
is krijgt iedereen mijn excuses.

 > Bijvoorbeeld dat die gegevens per ongeluk openbaar
> zijn.... dat is natuurlijk geenszins het geval....

Die zijn niet per ongeluk openbaar, die zijn voor een ander
doel openbaar.

Verder hebben die werk(!) gegevens niets met mijn
prive-schrijven hier van doen. Ten overvloedde: Mijn
prive-telefoonnummer wens ik hier beslist niet te zien. Dat
kan ik me wegens prive-omstandigheden niet veroorloven. Ik
wil er wel wat over toelichten, het is een nummer dat ook
voor noodsituaties wordt gebruikt.

> Je maakt gewoon reclame
> voor jezelf op die site

Is dat zo?

 > en daarom heb je je contactgegevens er opgezet.
> Maar ga dan niet doen alsof die gegevens per ongeluk in de openbaarheid
> staan.

Wat de adresgegevens betreft waren het =zakelijke=
adresgegevens, die horen hier niet, als iemand me naar
aanleiding van een bericht =hier= wil bellen dan zijn die
telefoonnummers daar niet voor.

> En ik lach me al een uur blauw om die discussie over jouw site op de andere
> link die Marc doorgaf.

Bijzonder vermakelijk de discussie bij Emerce, als je beetje
oplet dan zie je dat ik elke keer beschrijf wat ik verwacht
dat er gaat gebeuren en dat komt grotendeels uit. Hele
naieve schrijvers aldaar. Ik schreef er trouwens niet prive
maar namens http://www.e-knip.nl/ en heb er per uur gezien
honderden euro's omzet voor het bedrijf mee binnengehaald.

 > Ik zou bijna vergeten te stemmen :-)

Ik hoop van harte dat dat laatste niet echt gebeurt, al is
het jouw stem die Hein bij D66 "erin" krijgt!

+++chefren