Adres Farao Chefren Hagens (was: Over aanzetten tot haat gesproken...)

chefren chefren at PI.NET
Wed May 15 16:37:01 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

 > Hoho, je 'The mummy returns' post was heel aardig,

Nee, die was net zo goed niet aardig.

100% op de man, naar ik inschat omdat ik hier argumenten
inbreng waar Marc zich niet in kan vinden en blijkbaar geen
fatsoenlijk weerwoord voor heeft.

  > maar hier begin je
 > een 'wapenwedloop' die geen winnaars kent. Zeker niet als
een van de
 > partijen bekend staat om een legendarische
vasthoudendheid :-)

Marc heeft vermoedelijk weinig of geen kans als ik op de
door hem aangegane wedloop zou ingaan. Niet kwa argumenten,
niet kwa content en niet kwa bandbreedte.

Maar die kans is er niet, ik doe anderen niet bewust aan wat
ik zelf ook niet prettig zou vinden.

Marc Fluks behoort gewoon tot de F-side, de e-vandaaltjes
van het Nederlandse internet en dat laat hij graag en
schreeuwerig zien blijkt.

+++chefren