Mark Fluks is een uitzonderlijk misselijk mannetje

chefren chefren at PI.NET
Wed May 15 16:31:59 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ad Huikeshoven <adhuikeshoven at WANADOO.NL> vroeg:

>  Ad, hier vindt men de spammende farao...
>
>      Ir. Chefren Hagens
>      Postbus 3215              Koornmarkt 34
>      2601 DE Delft             2611 EH Delft
>      Telefoon: 015-2158851
>                015-2140244
>
>  Chefren vindt het heerlijk als je 'm 's nachts wakker belt...  :-(
>
>  Marc Fluks

Marc, ik vind je een grote lul.

Je hebt best gezien dat ik hier nadrukkelijk prive schrijf
en het is aan mij en niet aan jou of wie dan ook, om hier
verdere gegevens, prive of zakelijk, over mezelf te openbaren.

Toon maar aan dat het relevant is en je krijgt verdere
gegevens vermoedelijk probleemloos van me.

Ik ga jouw telefoonnummer of dat van je ouders of
vakantiewoning ook niet tegen je zin verder publiceren.

Verder zet ik er al helemaal geen insinuerende opmerkingen
bij als "vind het heerlijk als je 'm 's nachts wakker belt"

Je bent een =uitzonderlijk= misselijk mannetje.

---chefren