Over aanzetten tot haat gesproken...

Wed May 15 15:27:25 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Chefren,

Je kunt discussieren over dat stuk op de site. Je bent het er kennelijk
niet mee eens. Dat is je goed recht. Maar wat heb je toch tegen dat
smoelwerk en de poster? Waarom zou Hein niet een foto op zijn site mogen
hebben? En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook nog posters heb uitgedeeld.
Er belden redelijk wat mensen die toch een poster voor hun raam wilde
hebben. Ik heb ze gezegd dat ze dat zelf mochten bepalen.
Posters actief plakken op de borden is weer wat anders......

Groet Joris