'democratisch en formeel correct'

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Tue May 14 19:10:29 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting "Ramon Barends (D66)" <r_barendsd66 at hotmail.com>:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Kan dit gezuig en meer gezeik over die hele kut-stichting nu eens ergens
> anders uitgevochten worden ? En niet op ik weet niet hoeveel openbare

Ik wil bestrijden dat de bijdrage waarop je reageert bestaat
uit gezuig en meer gezeik. Het is een heldere uiteenzetting
van de gang van zaken rond de opheffing (?) van de stichting
Digitale Burgerbeweging Nederland.

Reden om die uiteenzetting te plaatsen was de bewering van
meneer Van Meeteren op deze lijst als zou de opheffing (?)
van de stichting 'democratisch en formeel correct' zijn
verlopen.

Ik heb laten zien dat de opheffing (?) niet democratisch
is verlopen en evenmin formeel correct. Meneer Van Meeteren
heeft dit tot nu toe niet weerlegd. Een van de donateurs
van de stichting aan wie ik mijn relaas heb voorgelegd vond
mijn weergave van de feiten 'indrukwekkend'.

> media... iedere keer als jullie twee weer beginnen te keutelen over die
> kutstichting met dito lijst haken er op deze lijst weer mensen af. Is dat

Is dat zo?

Kun je aantonen dat er mensen op deze lijst zijn afgehaakt
als gevolg van de bewering van meneer Van Meeteren dat de
opheffing (?) van de stichting Digitale Burgerbeweging
Nederland 'democratisch en formeel correct' is verlopen?
Of kun je aantonen dat er mensen zijn afgehaakt als gevolg
van mijn heldere weerlegging van de bewering van meneer
Van Meeteren?

Verder wil ik er op wijzen dat het niet om een kutstichting
gaat, maar om een stichting die zaken als toegankelijkheid
van Internet, toegankelijkheid van informatie, alsook vrije
encryptie trachtte te bevorderen. Dat zijn misschien
zaken waar jij niets in ziet. Zoiets is je goed recht.
Maar het gaat te ver om de stichting voor 'kutstichting'
uit te maken.

> jullie hobby: discussielijsten naar de filistijnen helpen ?

Hoe het met meneer Van Meeteren zit weet ik niet. Mijn eigen
motieven heb ik reeds uiteengezet: ik hecht eraan te signaleren
dat meneer Van Meeteren liegt.
Ik ben van mening dat er vertrouwen dient te bestaan tussen
volksvertegenwoordigers en kiezers, en dat vertrouwen wordt
door meneer Van Meeteren's gelieg ernstig ondergraven

> Zo, en dat moest ik even kwijt.

Ik hoop maar dat het je heeft opgelucht Ramon. ;-)

> Gods zegen gewenst,

Dat zegt mij niet zoveel, want ik geloof niet in het bestaan
van een God. Maar ik waardeer je goede bedoelingen ten zeerste.

De beste groet,
Erik vdMb