Nederland te druk? Emigreer!

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sat May 11 18:43:38 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad Huikeshoven wrote:

 > Je schrijft als een politicus die spreek met meel in de mond. De
lezer kan werkelijk niet volgen waar je het over hebt.

Hmmm, Ad, hier kan ik nou niet zo enthousiast van worden.

Even recapituleren, Fritz schreef:

> [...]
hun als ernstig ervaren problemen die Pim aan de orde stelde en hebben
meer vertrouwen in zijn voorstellen die problemen eindelijk eens
resultaatgericht aan te pakken dan in die van de gevestigde orde.

Wat denk je van niet opgeloste misdrijven (inbraak, beroving,
mishandeling, drugshandel, ...).

Wat denk je van onnodige wachtlijsten voor van alles en nog wat?

Wat denk je van slecht functionerende ("zwarte") scholen voor de eigen
kinderen?

Wat denk je van jeugdbendes, sociale vervreemding of verkrotting van
buurten.

Maak zelf de lijst maar af.

Ad, word wakker, wat is nou belangrijker, dat wat D66 'binnengehaald'
heeft (en waar jij zo tevreden me bent) of veiligheid, gezondheid,
kinderen, buurt?

Bart Meerdink