j'accuse

Elbert Streek streeke at IAE.NL
Tue May 7 11:25:53 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

 Ik loop niet weg voor emotie maar deze beschuldiging is gebaseerd op
niet alleen wat er gisteren is gebeurd maar wat al maanden aan de gang
is. De demonisering is echt de spuigaten uitgelopen. Ook D66 heeft
daaraan meegedaan. Er zijn genoeg mensen op deze lijst die geconcludeerd
hebben dat de verschillen programmatisch tussen D66 en LPF helemaal niet
zo groot zijn.

Groeten,

Eibert van de Streek