Moord op Pim Fortuyn zwarte dag voor Nederland

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Mon May 6 22:57:59 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En laat de gevestigde politici zich nu maar iets van dit soort reacties
aantrekken.
Ik vind het bijzonder jammer dat de democratie niet zelf met het
verschijnsel Fortuyn heeft kunnen afrekenen, en inderdaad het zijn
krokodillentranen. De enige oprechte reactie die ik vanavond in alle
herhalingen gehoord heb was die van Jan Marijnissen (SP). Deze man staat
tenminste nog met beide benen op de grond.

Ernst Debets/
Zaanstad