Moord op Pim Fortuyn zwarte dag voor Nederland

Mon May 6 21:53:45 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Cees,

Ik vind het niet netjes dat je de argumenten weglaat, wat je verder ook over
geestelijke ontwikkelingen in je peuterspeelzalen te melden hebt (die er in
mijn tijd nog niet was):

Ook D66-hotemetoten huilen inmiddels krokodillen-tranen.

Onze eigen De Graaf sprak vandaag in De Telegraaf over "infantiele retoriek"
naar aanleiding van Fortuyn's onveilige gevoelens (Rosenmller verweet hem
lafhartig gedrag): "Wil je meer puin, stem dan Pim Fortuyn, gaf De Graaf nog
een advies."