Fortuyn neergestoken

Mon May 6 18:31:08 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De tegenpartij ???

Volgens mij was ons land altijd al gestoord (ik ben 38), bijvoorbeeld Hitler
was officieel bevriend staatshoofd en Nederlanders die hem openlijk
bekritiseerden werden gearresteerd en kregen gevangenis- of andere straf. En
zo kunnen we uren doorgaan over onze walgelijk misdadige en hypocriete
geschiedenis.

Onze huidige heersende elite en hun slippendragers maken hun inhoudelijk
kritikasker zwart en een deel van het opgewonden volk bang voor een man die
openlijk niet tot "ons soort mensen wil behoren".
En nu schiet zo'n bange gek, mag ik hopen, maar wie weet al wie en wat
erachter zit, een zeer succesvolle nieuwe kamerkandidaat neer. Hij lijkt
overleden te zijn.

Ja, ons land slaat weer een plee-figuur. Met dank aan de heersende elite die
Pim zwart maakte en hem kennelijk niet tegen idioten wilde beschermen.

Die enge Groen-links-leider met die grote bek had vandaag in de media Pim
nog voor gek versleten omdat Pim zei gevaar te lopen in bepaalde omgevingen
waar de politie gaat slapen als de criminelen op pad gaan. Walgelijk. Ik
hoop dat ook die gek onmiddelijk zijn lijstrekkerschap neerlegt.

Mijn stem gaat in ieder geval nu definitief naar de Lijst Pim Fortuyn. (De
stemwijzers gaven mij ook al aan dat ik gemiddeld even veel steun heb voor
standpunten en oplossingen van D66 als LPF, en zijn programma is zeer goed
en concreet.)

Fritz van Rikxoort

Statenlid voor D66 in Noord-Holland