't Is zover: Paars definitief geestesziek (2)

Wed Mar 27 14:31:57 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kun je het mij uitleggen, waaruit blijkt dat ik en andere kiezers
"definitief" geestesziek zijn, toch niet omdat ik al zolang zogenaamd
"blind" D66 stem of zovele anderen althans tot 1994 trouw andere partijen
stemden. Misschie ben ik en zijn vele anderen nu wel genezen dat ze af en
toe eens iets anders stemmen, zoals voor 24 zetels in 1994 D66 of misschien
gewoon Hans van Mierlo.

Fritz