't Is zover: Paars definitief geestesziek (2)

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Tue Mar 26 22:36:53 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Aris  B." <B.Aris at tk.parlement.nl>
>Beste Marc,
>
>dat de initiatiefnemers tot deze partijstoppende naam-registraties niet
>ongelijk hebben, bleek op 6 maart in Den Haag.

Dit soort ondemocratische activiteiten kan natuurlijk nooit als 'gelijk
hebben' worden gekwalificeerd. Blijkbaar zijn de huidige partijen zo slecht
in staat om burgers enthousiast te krijgen voor hun eigen unieke voorstellen
tot politieke koerswijzigingen (voorzover die voorstellen er nog zijn), dat
men zelfs overgaat tot dit soort verstoringen van het democratisch proces.
Dat past alleen niet-democratische partijen dunkt mij.

Het getuigt van grote minachting voor de kiezers. Kortom, diep en diep
triest.

Groeten,
Mark, die hoopt dat al dat Fortuyn en LN gedoe eindelijk eens de politieke
poldercultuur afbreekt en de deur opent naar een echte participatieve
democratie.

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com