Toekomstige fractie zwak

aart van boeijen aleph at LUNA.NL
Sat Mar 23 11:47:30 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Men leze het nog eens na. Twee niet met name genoemde leden worden
uitgescholden voor fascist (ik neem aan een man), en voor dikke kont,
paardenkop (ik neem aan een vrouw). De Graaf werd al eerder zonder verdere
uitleg tot lafaard en tot non valeur verklaard. Over beschaving gesproken.

Ik geef toe. Ik kom niet graag op verkiezingsbijeenkomsten van D66 of van
welke politieke partij dan ook. Meestal een zaal vol verongelijkten. Mensen
die alleen naar zichzelf luisteren, nooit naar een ander. Erger na drie
minuten zijn ze vergeten wat ze hebben gezegd en herhalen ze zich.

Moeten we daar niet eens wat aan doen. Een soort geheugentestje en dan een
brevet voor deelname. Dan kan er eindelijk weer eens echt gediscuteerd
worden, door leuke, kritische maar geïnteresseerde mensen. Zitten we
eindelijk eens niet in de walm van kankerpitten.
--
;-) aart