De kiezer kleedt de keizer (was: de keizer (fortuyn) heeft geen kleren!)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Mar 23 08:52:59 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc,

Zo had ik het nog niet gezien: het perspectief dat De Graaf een lafaard zou
zijn, die iets belangrijks niet durft aan te kaarten. Ik houd het toch
liever op persoonlijkheid en onkunde. Lafheid is mij te specifiek en daarmee
ongewis.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 10:02 21-03-02 +0100, you wrote:
> [...]
> weer onbespreekbaar te maken, een mens moet er maar opkomen) even groot als
> thans.
>
> Als Pietje Debiel z'n mond had opengedaan dan had nu de lijst Pietje Debiel
> op 29 zetels gestaan en was Pim Fortuyn een obscurantische columnist in de
> Elsevier gebleven. Als D66 destijds de kabinetscrisis had doorgezet om ver-
> volgens normale standpunten te gaan huldigen, dan had D66 vandaag op 29 zetels
> gestaan. Het gaat er slechts om wie z'n mond opendoet, wie het eeuwige zwijgen
> durft te verbreken.
>
> Kennelijk is daar heel wat moed voor nodig.

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66