de keizer (fortuyn) heeft geen kleren!

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Thu Mar 21 18:12:36 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>een man zonder lijst,

De lijst is er al. Minimaal met 1 naam en ik heb begrepen uit de kranten dat
er meer namen op staan.

>een verkiezingsprogramma dat je moet kopen en dat doet iedereen dan ook
>nog.

Het is geen verkiezingsprogramma blijkt nu, maar dat wordt pas verteld als
er een 3e druk is vanwege de belangstelling. Ikzelf heb het ook gekocht (ik
heb een 2e druk) en ik ben er aan begonnen. Min bevindingen stuur ik later
door.

>een formateur die niet formateert.

Hij heeft een poging gedaan, maar andere partijen weigeren, dus geeft hij de
opdracht terug.

>een man die niets zegt, terwijl de media aan
zijn lippen hangen.

Tja, daar heeft ie geen zin an.

Conclusie:
Een aantal dingen heeft Pim slim aangepakt, maar ook ik ben het er niet mee
eens. Feit is echter dat de bevolking, de kiezer, de burger het een
interessant fenomeen vind. Wat doen we daar aan ? Of laten we het zo
gebeuren ?

groet!
Ramon