Privatisering stop

aart van boeijen aleph at LUNA.NL
Wed Mar 20 14:42:22 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een ander succes van Fortuyn, zo zien we hier, is dat hij eindelijk de
prangende wetten van de logica onderuit heeft gehaald. Daar moesten we
inderdaad eens vanaf. Met name dat volgtijdelijkheid niet ook
oorzakelijkheid inhoudt. Als ik na het eten van een broodje ham omver wordt
gereden op het zebrapad, dan kan ik die pech voortaan toeschrijven aan het
eten van een broodje ham. Het is ook knap van Fortuyn die tot ik meen 1999
in ieder geval een rabiaat voorstander was van privatisering.
--
;-) aart