Wel steun voor lijsters ?

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Mar 18 19:54:25 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Weinig steun voor De Graaf"

[..] voor mij weinig overtuigend. doet uzelf wat? en wat dan wel? velen op
de
lijst komen bij mij over als digitale spoken. [..] of worden alleen maar
mensen
verantwoordelijk gesteld voor wat dan ook zonder zelf verantwoordelijkheid
te nemen? [..]

--
;-) aart

Dan maar weer eens een voorstelrondje doen...

Ik ben Ramon Barends, op het moment dat ik dit schrijf lid van D66 en 25
jaar.

In het dagelijks leven ben ik fractiemedewerker van de Stadspartij Leefbaar
Nijmegen en doe ik in mei a.s. eindexamen HAVO.

Verder ben ik (nu nog) Regiobestuurslid in Gelderland.

Tot slot zit met veel plezier in de landelijke adviesraad namens Gelderland,
de laatste 2 jaar als plv. lid. Ik heb herverkiesbaar gesteld.

Ook ben ik lid van de meedenkgroep jeugdbeleid van de Gemeenten Nijmegen. En
ben ik lid van de Jonge Democraten, Dwars (GL-jongeren) en Perspectief
(CU-jongeren). Ook ben ik lid van Ichthus, dat is een
christelijke/evangelische studentenvereniging in Nijmegen. Daar doe ik de
sponsorcommissie.

Mijn interesses zijn: bestuurlijke vernieuwing, dualisme, openbaar vervoer,
verkeer, mediabeleid, EU/EP, en maatschappelijke aangelegenheden.

met vriendelijke groeten,

Ramon Barends

http://www.stadspartijleefbaarnijmegen.nl
http://www.kun.nl/ichthus
http://www.d66.nl/adviesraad
http://www.nijmegen.nl

MSN Foto's is de eenvoudigste manier om je foto's te delen en af te drukken:
http://photos.msn.nl/Support/WorldWide.aspx