vooruit kijken!!

Jasper Diekema j.diekema1 at CHELLO.NL
Wed Mar 13 18:17:44 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo mensen,

Wat me toch de hele tijd opvalt aan de Paarse partijen is dat ze de hele tijd terugkijken, vandaag las ik ook weer in het AD dat Kok de ministers had gevraagd naar een lijstje wat er allemaal bereikt was. Dat is nu juist wat de kiezer NIET interesseert, de kiezer in wil weten wat je de komende vier jaar gaat doen. Dit doet PF toch wel wat beter ook al zijn die plannen misschien wat irreel.

De politiek moet meeer naar voren kijken niet terugkijken, wat je goed hebt gedaan interesseert de kiezer niet en is eigenlijk vanzelfsprekend!

Groet,

Jasper

Jasper Diekema
Pleinweg 223 D