Fw: Fortuyn overtreedt wet met gebruik professor-titel II

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Mar 13 02:30:43 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Mar 12, 2002 at 08:15:57PM +0100, Hein van Meeteren wrote:
  :
  : >Maar ik las op die site dat deze wet dus niet te handhaven is....  Er is
  : >geen sanctiemogelijkheid.
  :
  : Ik zit serieus te overwegen om aangifte te doen bij de politie wegens
  : valsheid in geschrifte. Weet iemand of hij Prof Pim gebruikt in zijn
  : nieuwste boek? Ik zoek het nog uit en weeg de voor en nadelen nog af.

Ik zou je toch met klem willen verzoeken dat achterwege te laten.
We zijn inmiddels een maand verder na het Anne Frank slippertje en
mijn zorg voor niet aflatend gesneer hierover is niet ongegrond gebleken.
Gemier over die al dan niet terechte Prof titel zou denk ik een nog grotere
handicap zijn een slechts hoongelach sorteren.

Stick to the business en val zijn oplossingen aan. Je hebt nu z'n program.
Die paar terechte inhoudelijke vragen die Thom kwijt kon in het beruchte
TV-debat hebben 200 nieuwe leden opgeleverd, zo hoorde ik vanavond. (of was
het de coalitie uitsluiting, daar ben ik nog niet uit) Dat geeft de burger
moed.

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |