Fortuyn overtreedt wet met gebruik professor-titel

Jasper Diekema j.diekema1 at CHELLO.NL
Tue Mar 12 22:07:17 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik sluit me inderdaad aan, de discussie of Pimmetje zijn titel nu wel of
niet mag gebruiken doet volgens mij geen eens ter zake! Het gaat er meer om
wat er uit dat kale hoofdje komt en dat lijkt me met het boek inderdaad
genoeg. Het op de man spelen vind ik sowieso onzin, dan ga je mee met de
massa, dat moeten we juist niet willen als D66 zijnde!!!!!!

Groet,
Jasper Diekema