Fortuyn overtreedt wet met gebruik professor-titel

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Mar 12 20:13:27 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 19:35 12-03-2002 +0100, Joris van den Wittenboer wrote:

>En is het zeker dat ie niet  ergens een  of andere aanstelling heeft.
>Bijvoorbeeld aan een klein
>exotisch universiteitje bv?

Volgens de onderzoekers niet.

>Of telt dat niet. ik kon de site niet bekijken vandaar deze vragen. En hoe
>zit het met Balkenende dan? Heeft hij nog een actieve aanstelling? Ik
>meende dat ook hij zich zo noemde onlangs.

JP is volgens mij parttime prof aan de vu

>Wel weer raar dat je moet betalen om kennis te nemen van zijn
>verkiezingsprogramma!

Inderdaad, een miljoen verdienen aan je verkiezingsprogramma, gratis
publiciteit. Maar niemand brandt de handen aan hem. Iedereen is
doodsbenauwd voor zijn hachje. Holland weer op z'n smalst. Van het
campagnefront heb ik niets vernomen re. deze zaak.