Blaast het bestel op via de koninklijke weg: Stemt D66!

wop ates wates at HOME.NL
Sun Mar 10 11:45:42 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Om de een of andere reden komt deze mail pas nu 10--3 bij mij binnen.

Henk,
Leuk dat je van plan was weer ? op D66 te stemmen. Je bent geen lid, in
de afdeling niet actief, zelfs niet bekend, alleen maar van achter je
computer zitten krijg je niet het recht om met je vuist op tafel te
slaan.
Kom eens langs neem een paar vrienden en vriendinnen mee, dan doen we
volgende keer weer mee.

Wop Ates

Henk Elegeert heeft op woensdag 6 maart 2002 om 20:10 het volgende
geschreven: