Hersens op slot tijdens campagnes

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Mar 9 15:34:48 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Ik heb me als gemeenteraadslid aktief opgesteld voor een jeugdraad en
jongerenraad en daar zelfs met Groen Links een initiatief voorstel
vooringediend. Ik heb er zelfs ooit De Telegraaf meegehaald, ook tot stomme
verbazing van mijn Telegraaf lezende en PvdA stemmende vader (of kan dat wel
samen!).

Maar ik vind wel dat we als D66 ook zelf mogen nadenken en niet altijd
alleen maar achter de huilende wolven moeten rennen, zeker niet als die van
de parlementaire pers zijn.

Verder lijkt het me een goed idee gewoon de behaalde resultaten eens op een
rijtje te zetten. Tot mijn stomme verbazing begonnnen Melkert en Dijkstal er
woensdagavond zelf ook opeens weer mee  als reactie op Fortuynlijk Nederland
(arm, arm Rotterdam, overigens).

Groet,

Tjerk