Balans Paars (2) (was: Opschudden Campagne)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Mar 9 09:28:14 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ad,

Ik geef geen persoonlijke kwalificaties aan mensen die niet kandidaat staan
(daar argumenteer ik alleen mee). Dus ook niet aan jou, hoewel ik er wel een
in m'n hoofd heb.

Van mijn partijkeuzes etc. maak ik als links-liberaal nooit een moordkuil:
lokaal en provinciaal heb ik altijd D66 gestemd, en vanwege zijn opschuddend
karakter heb ik landelijk Marcus Bakker gestemd toen het nog kon, daarna
D66. 'Pacifist' ben ik geloof ik niet, als je tenminste op deze lijst de
discussie hebt gevolgd over Joegoslavie n Afganistan. Wat jij percipieert
als 'anarchisme' komt er op neer dat ik geen echte partijganger ben en dus
ook, of juist, kritisch blijf op de eigen keuze. Maar ja, voor zo'n houding
bestaat geen lintje, om het eens Haags te zeggen.

Henk Vreekamp, Utrecht