Het geheim van het Gooi!

Mark Koek mark at KOEK.NET
Fri Mar 8 02:35:41 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Hoe je de (permanente) campagne in Hilversum beschrijft doet me erg
denken aan onze - eveneens succesvolle - manier van werken in Leiden.
Voortdurend zichtbaar zijn, op straat en in de lokale pers (mensen lezen
die huis-aan-huis-blaadjes echt). Bijeenkomsten in bovenzaaltjes alleen
als je weet dat je er de krant mee haalt (wij hebben er maar eentje
gedaan, maar dan met Hans van Mierlo zodat het plaatselijk journaille
voltallig op de eerste rij zat en we een kleurenfoto van onze
lijsttrekker met Hafmo voorop de zaterdageditie van het Leidsch Dagblad
hadden).

Ik zou er aan willen toevoegen dat je verhaal mijn gedachte versterkt
dat de Leefbaar-hype voor D66 meer een kans dan een bedreiging is. In
brede kring heerst afkeer over de inhoudsloosheid van die lui, en daar
zijn stemmen te winnen.

Volgens mij heeft Thom dat ook prima begrepen - al moet hij de precieze
modus misschien nog vinden, hij is op de goede weg.

In elk geval staan wij zaterdagmiddag weer op de markt, met een bord met
grote letters: "EEN STEM OP THOM IS EEN STEM TEGEN PIM". Op naar 15 mei.

Mark