Tegenzin...

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Mar 7 16:36:27 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nee, De Graaf straalt integriteit uit en is een uiterst betrouwbaar
> politicus. Heel belangrijk in deze dagen. Het enige dat ik hem vraag is:
> confronteer, Thom, confronteer de schoften. Ze vernielen de democratie,
> ónze democratie, en daartegen mogen we gerust hard optreden. Verbaal dan.

Mee eens, Hein. Het non-verbale optreden levert niets op.
De gespeelde minachting voor de gevestigde politiek een farce.

Laat Fortuyn maar over aan zichzelf en ga het debat aan met hen die
daartoe wel bereid zijn....
Aan een dergelijke houding is wat mij (kiezer) betreft geen behoefte.

Maximaal 10 zetels voor nieuwkomers.
Neem de democratie in bescherming.

Henk Elegeert