Fortuynlijk Nederland

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Mar 7 04:09:49 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jasper,

Houdt vol. Ik ben zelf verbonden aan de HES in Rotterdam.Velen van mijn
studenten, en ook de intelligentere oudstudenten die nu op de Erasmus voor
het echte juristendiploma gaan, heben me verzekerd op Pim Fortuyn te gaan
stemmen; program etc was volstrekt niet interessant. En dan praat ik dus wel
over HBO/WO niveau van plusminus 23 jaar, werkzaam inmiddels bij Price
Waterhouse en anderen! De jeugd heeft een ander beeld van stemmen,
demokratie dan wij!

Ik heb inmiddels vanmiddag bij mijn college economisch strafrecht de lat wat
verplaatst: (in afwachting van het nadere onderzoek van Hermans): een ieder
die op mijn partij stemt op 15 mei, krijgt 10 punten korting (op de 100). Ik
zag mijn studenten vandaag nog driftig bezig mijn partij te achterhalen:
Waar D66 vroeger op mijn voorhoofd stond (en zeker op mijn krullenbol), is
het voor de slimme vertegenwoordiger van rond de twintig een heel
zoekplaatje geworden!

Als we dan  de schade weten te beperken tot de dubbele cijfers, en
Verstappen rijdt dan weer met een Daf 66speciaal, dan win ik ook nog een
weddenschapje of wat.

Leve het nieuwe PvdA-CDA-VVD kabinet!

Lenny, Jouwza!, hoe kom ik net als jij snel en zonder problemen in de
States?

Tjerk