Hersens op slot tijdens campagnes

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Mar 1 13:46:51 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Lijsters,
> Waarom niet ronduit zeggen dat het neoliberale model
> voor de gezondheidszorg permanent tot wachtlijsten zal leiden.

Is dat zo, Henk?
Maar als ik nu roep, meer markt, meer markt, is het probleem toch al
opgelost!?

Of is het de onduidelijkheid c.q. de geringe aandacht voor
uitvoering/uitwerking van het gevoerde beleid?
Wie of wat koppelt er terug?

Kortom hebben we een goed overzicht op wat zich in de gezondheidszorg
afspeelt, wie welke verantwoordelijk draagt of heeft toegewezen
gekregen?

Is transparant hoe waar of bij wie je moet zijn?
Is er nog een totaal beeld van te maken dat ook de lading dekt?

We worden overspoelt met het moet beter met de zorg, of erger P.F. die
zegt dat hij het beter kan.

Henk Elegeert