VROUWEN

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Fri Jun 7 12:41:54 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Onderstaand punt is nog onvoldoende bediscussierd. Vandaar dat ik het maar weer op de agenda zet!
Sinds gisteren weet ik inmiddels meer!

  Beste lijsters,

  Missen jullie ook niet vrouwen op deze lijst.
  De debatten op deze virtuele verzamelplek zijn best oke, soms hoogstaand!

  Maar: waar zijn de vrouwen? Ik lees alleen maar interessante berichten van mannen.
  Of is er nog een lijst voor D66' ers voor alleen maar vrouwen?

  Voegen vrouwen als categorie wel iets substantieels toe of zijn ze hetzelfde in benadering van thema's als wij mannen?
  Wat missen vrouwen op deze lijst?

  Unico