Partij stuurloos? = Cordon sanitaire?

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Mon Jun 3 18:04:14 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hans,

In grote lijnen kan ik me vinden in je verhaal. De drive die ervan af spat
spreekt mij bovematig aan.
 Overigens ben ik soms wel gesteld op een luchtige nood. Vandaar mijn
suggestie van die naamsverandering.

Het is mijn intentie stevig op verfrissing en vernieuwing van de partij in
te zetten. Ik stop er niet mee tot dat dit gelukt is.

MVG

Unico