muyzenbeet

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Fri Jul 26 16:08:36 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Raymond,

Door ervaring weet ik dat aan een appel op de beschaving in dit geval geen
gehoor gegeven zal worden.

We kunnen ons overigens wel enigzins wapenen. Het is voor gebruikers van
Microsoft Outlook mogelijk een zogenaamde "rule" in te stellen, die mail van
een bepaald e-mailadres bij binnenkomst onmiddelijk verwijderd.

In Outlook Express kun je dat doen door het bericht  te openen, en
vervolgens
onder "Bericht" te kiezen voor "Afzender blokkeren" of "Regel maken op basis
bericht". In het laatste geval kun je vrij precies bepalen wat je met
berichten van de betreffende afzender wilt doen. In Outlook 2000 e.v. werkt
het soortgelijk.

Martin Lentink