Bescherm de kleine zelfstandigen!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Jul 22 16:24:17 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:15 22-07-2002 +0200, Maarten Bessem wrote:

>Je begint nu echt alles door elkaar te halen Hein;

Nee, sorry, maar jij haalt de termijnen en de geindexeerde huurprijsaanpassing door elkaar.

>dat moet je me nog maar een keertje leren.

De koffie staat klaar

>Ik heb niet het idee dat je open staat voor mijn bijdragen omdat je je erg defensief opstelt.

Kan best. Dat is eigen aan een discussie, een debat of een twistgesprek. Even een jij-bak: ik heb het idee dat je mijn oproep tot een meer sociaal beleid w.b. de marktwerking volledig naast je neerlegt. Ik vermoed dat je dat teveel overheidsingrijpen zult vinden. dat is een politiek standpunt, en dat verneem ik dan ook graag. Anders hebben we een spookdiscussie.

> Ik val je niet aan hoor, ik wilde enkel bijdragen aan een volledige beeldvorming. Keep up the good work

Zal ik zeker doen. Jij ook.