Analyse hedendaags populisme

Wed Jul 10 22:43:51 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En weer die premisse dat het Pim en zijn kiezers alleen om buitenlanders en
discriminatie ging. Onvoldoende  capaciteit om onveiligheid en criminaleit
te bestrijden maar veel capaciteit steken in kleine verkeers- en
parkeer>overtredingen< van gemakkelijk te vervolgen burgers, regeltjes en
regeltjes tegen roken en andere enorme bedreigingen, maar voor
volksgezondheid op tijd de grens over moeten steken, regentisme en
arrogantie van de macht, het onderwijs gecentraliseerd en opgelegd hervormd
en hervormd en hervormd, nieuwe belangen buitengesloten, enzovoort
enzovoort, we vervallen weer in herhalingen.