motie ?!

Van Aalst en Houbraken quissama at WXS.NL
Tue Jul 9 19:47:56 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ramon,

In het kader van de cyber-volksgezondheid, is het niet toegestaan
attachments te verspreiden via deze discussielijst.
Ik raad je aan ze ergens ter downloading aan te bieden, of anders aan
geinteresseerden te vragen met jou contact op te nemen (met jou PRIVE, dus
NIET via deze lijst), zodat je deze lijsters het document kunt toemailen.

Zie voor eerdere melding het volgende archiefstuk:
http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0108&L=d66&P=R3274

Vriendelijke groet,

Chido Houbraken
Lijstbeheerder