TV2 STEMMINGMAKERIJ

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Wed Jan 30 18:52:58 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Peter,

Laten we even wel zijn, ik vind dat een ieder het recht heeft om te trouwen
op de manier die hij/zij graag wil. Ik geef WA ook gelijk als hij zegt dat
z'n huwelijk geen reality soap is (door deze opmerking is hij weer enorm in
m'n achting gestegen). Dat de gemeente Amsterdam en het rijk (lees de
"oranjekliek") er enige miljoenen tegenaan gooien om de stad "veilig" te
houden is een heel andere zaak. Ik denk dat het gevaar van rellen etc.
minimaal is. Eerder de dreiging uit meer professionelere hoek (terrorisme),
maar niet direct gericht op het bruidspaar, maar op een van hun gasten. Een
debakel zoals door TV2 voorgesteld? Ik denk het niet...
Storm in een glas water dus. Ik denk dat de anti-Argentinie demonstranten
het beste hetzelfde kunnen doen wat mijn broer (getrouwd met een
Argentijnse) van plan is: Zaterdag gaat de Argentijnse vlag halfstok....

Ernst Debets
Zaanstad