Wat is er aan de hand?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Jan 27 02:03:24 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vrienden, ik ben een week in Azië en kom terug en schrik me te pletter.

1. we zakken twee zetels (wéér) in de peilingen
2. de politiek met een kleine p binnen onze eigen club rond de
lijstvolgorde lijkt het enige te zijn waar men zich druk om maakt
3, enkele optredens van Thom roepen weerstand op

Wat betreft dat laatste een stukje uit het Pim Fortuyn Forum (citaat):

>Thom de Graaf heeft met zijn uitspraken in het programma: "Knevel op
>zaterdag" zijn partij een slechte dienst bewezen. Leefbaar Nederland is
>voor hem onaanvaardbaar als toekomstig regeringspartner. Daarmee wordt het
>democratisch gehalte van D'66 omlaag gehaald. Op een ongenuanceerde wijze
>bekritiseerde hij LN. Zelfs op de punten waar LN en D'66  gelijkluidend
>denken, zoals het referendum en de gekozen burgemeester, kon hij niets
>anders zeggen dan dat de meningen toch tegenover elkaar staan. De Graaf
>reageerde als een gefrustreerd kind. Waarschijnlijk kan hij het niet
> [...]

Wanneer begint de campagne écht voor ons? Mijn handen jeuken....