Nieuw op deze lijst

Wim Rampen (thuis) w.rampen at PLANET.NL
Sat Jan 26 17:09:14 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo allen,

Zojuist heb ik mij aangemeld op deze lijst. Een korte introductie is denk ik op zijn plaats:
Mijn naam is Wim Rampen; 30 jaar; samenwonend in Utrecht. Werkzaam als financieel manager in de zakelijke dienstverlening.

Mijn politieke interesse gaat met name uit naar economische zaken / sociale zaken en werkgelegenheid / juridische zaken.

In aanloop naar de verkiezingen hoop ik via deze lijst op de hoogte te blijven wat er leeft binnen D66 en een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de discussie.

Persoonlijke reacties kunnen gestuurd worden naar: w.rampen at planet.nl

Met vriendelijke groet,

Wim Rampen