Geen stem voor de kandidatenlijst dit jaar

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Fri Jan 25 18:15:23 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Het wordt inmiddels toch wel tijd dat D66 de mogelijkheid van electronisch
stemmen gaat invoeren. De post hier in de VS is de Anthrax-klap nog niet te
boven, met gemiddelde vertragingen van twee weken. Hierdoor zal ik helaas
niet deel kunnen nemen aan de meest cruciale interne verkiezingen binnen D66
sinds jaren. De kandidaten uit de huidige fractie kunnen dus weer wat
geruster achteruit gaan zitten ;-)

Of pakken andere lijsters de handdoek op en zetten - om mijn verloren stem
te compenseren - Michiel Scheffer, Dennis Hesseling, Ageeth Telleman, Boris
van der Ham,  Hein van Meeteren en Michiel Verbeek gewoon een plaatsje hoger
op hun stembiljet dan ze van plan waren? Bij voorbaat dank.

Groeten,
Mark

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: