LN `troetelnazi's'?

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Sat Jan 12 09:52:10 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny dupliekt...

knip knip knip

> Dus we laten zonder morren veertien kilo bruine suiker op de Nationale
> Luchthaven, sturen de drugskoeriers met een ontvangstbewijsje weer terug,
> straffen niet, vervolgen niet, laten alles gewoon lopen....Nee, Lenny,
> daarmee verander je niets. Iedere ouder weet: tucht en discipline zijn
> noodzakelijk voor de opvoeding, liefde, begrip en vrijheid idemditto. De
> kunst is ertussen een evenwicht te vinden. In Nederland zijn we doorgeslagen.

Lenny's commentaar sloeg in eerste instantie op het lastigvallen van de zich in
alle redelijkheid gedragende nederlandse burger met overdadige regelgeving dat op
zichzelf een aardig verdoezelend woord is voor WETgeving. De 'harassment' van die
belastingbetalende burger met een infrastructurele infarct zonder enig uitzicht op
verbetering. De "roadrage", wederom gecreerd door  deze overheid/parlement, door
verkeersbelemmerende maatregelen en flitspalen.
Noem mij 1 SIGNIFICANT accomplishment van dit kabinet/ parlement, behalve
"zelfpreservatie van gezamenlijke incompetentie". Dit met medewerking, en in het
geval van de gezondheidszorg, onder leiding van D66.
Dicipline wordt afgedwongen door voorbeeld niet door motie's die niet uitgevoerd
worden, corruptie die niet bestraft wordt. Een tweede kamer die steeds weer
verbaasd reageert, van de stoel valt, de onderste steen boven zou willen krijgen
etc etc. In feite helemaal geen flikker klaarstoomt, en zelfs een collega
bellweather totaal in zijn hemd laat staan.
Kijk Hein D66  zit wat ze hier in Amerika noemen:" Between a rock, and a hard
place". Ze zijn medeschuldig aan de rotzooi waardoor LN nu 18 zetels zou krijgen,
denk niet dat al die mensen Prof. Pim graag mogen! Ik ken er dat gecertificeerde
homofoben zijn en TOCH op LN gaan stemmen!

> Lenny: you don't know shit about me (om het maar eens Bushiaans te zeggen).
> Zo zit ik niet in elkaar.

Een stemadvies en numerical positie op de kandidatenlijst impliceert een interview.
Een non-conformist zou hier een echt probleem hebben.
Verder ken ik je inderdaad niet, afgezien van je polemiek hier...

N.B.,
It is hard to remember that your initial objective was to drain the swamp,
When you are up to your ass in alligators

Youwza from Sunny California,
Bush&Co. gaat  het ZEER moeilijk krijgen met Enron!