Prognose: Islam wordt volksgodsdienst # 1 in NL

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jan 11 15:17:09 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Is Nederland eindelijk naar eeuwen christelijke onderdrukking een beetje een normale seculiere staat aan het worden, en dan moet ik nu weer de Islam omhelzen met voorschriften, statuten & reglementen en normen en waarden die mijlen ver staan van mijn behoefte om zelf uit te kunnen maken wat en wanneer ik iets wil doen, zonder onder een soort dogmatische groepsdiscipline te moeten vallen of weer met mijn eigen ik in mijn schulp te moeten kruipen.

Groet,

Tjerk Jouwstra