Stemadvies

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Jan 9 12:56:35 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 12:47 09-01-2002 +0100, Henk Vreekamp wrote:

>Het Gooi lijkt me bij uitstek een oord voor recruitment of terrorists.
>Niet rijk genoeg om belastingasylant in Belgie te worden en te gek om
>langer dan twee jaar fanatiek VVD-stemmer te blijven.

De Heer B. Laden was ook heel keurig opgevoed hoor. Behoorde tot de OSM in
Saudi Arabia. Die hele zogeheten terroristenkliek is wel te vergelijken met
de opstandigen hier, van de jaren 1968-1974. Goed opgeleid, keurige
achtergrond, beetje geld. En ineens de verkeerde boeken lezen en....wham,
stokken, later bommen, nog later granaten en als het moet pistolen. Ulrike
was er ook zo eentje. En wie ook (al ontkennen ze in alle toonaarden) ?
Joschka Fischer en Otto Schily.

Nee, de gewelddadige revolutionair, alias De Terrorist, komt niet uit
Lenin's arbeiders-voorhoede.