nu wel!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Feb 28 00:25:34 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: "Mark Giebels" <mark_giebels at hotmail.com>
Aan: <D66 at nic.surfnet.nl>
Verzonden: woensdag 27 februari 2002 23:41
Onderwerp: Re: fortuyn een dag per week??

| REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

| Suggereerde Thom de Graaf niet precies hetzelfde op het congres met zijn
| citaat van Anne Frank?

Min of meer. Het gaat mij om de plaats en de gelegenheid. Bij de dokwerker,
bij een herdenking Februaristaking, daar gaat het me om. Thom reageerde op
de zaterdag van het interview in de VK. Misschien een ietwat sterke
reactie, maar, opnieuw, in de context begrijpelijk. Oudkerk sprak, goed
voorbereid, tijdens een herdenking van een moedige opstand tegen de nazi's.
In die context Fortuyn noemen is een suggestie die ik verwerpelijk vind.
Ook al verpakt hij z'n woorden in een mooi papiertje.